Angielski w Naszym Przedszkolu - Bilingual kindergarten
Prywatne Przedszkole Łódź Górna Prywatne Przedszkole Rzgów Prywatne Przedszkole Ksawerów

Doświadczenie naszych nauczycieli pozwoliło nam na wykształceniu własnej i skutecznej metody nauki j.angielskiego. Lekcje angielskiego towarzyszą naszym dzieciom w każdej aktywności przedszkolnej, tworząc w ten sposób tak samo naturalne środowisko jak przy nauce języka ojczystego.

Poniżej przedstawiamy zarys pracy z naszymi przedszkolakami.

Angielski w Świecie Odkrywców

W ramach nauki języka w przedszkolu są podejmowane następujące działania:

  • codzienne zajęcia z języka angielskiego w każdej grupie,
  • włączanie słownictwa, zwrotów z języka angielskiego w codzienne     funkcjonowanie grupy (w szatni, w łazience, w sali, w ogrodzie),
  • nauka wierszy, piosenek i wyliczanek w języku angielskim.

English Wednesdays – Angielskie środy, dodatkowo realizujemy:

  • 30 min. English Songs – słuchanie, śpiewanie i pokazywanie znanych piosenek w języku angielskim,
  • 30 min. English Books – poranne czytanie w języku angielskim,
  • English Words – zapamiętywanie „5 słówek” z porannego czytania, które będziemy powtarzać przez cały dzień,
  • 30 min. English Story – słuchania bajek w języku angielskim podczas relaksacji,
  • English Project – realizowanie projektu z grupą (1-2 razy w miesiącu),·   English Movie – aktywne oglądanie bajki, „Martha speaks”/ „George the monkey”.

Hello/ Hi/ Good morning – cześć/ dzień dobry

Goodbye/ bye-bye – do widzenia

See you tommorow – do zobaczenia jutro

Nice to see you – miło cię widzieć

Have a nice day – miłego dnia

Have a nice weekend – miłego weekendu

Put on your shoes, please – włóż buty

Put on your jacket, please – załóż kurtkę

Take off your shoes, please – zdejmij buty

Take off your jacket, please – zdejmij kurtkę

Wash your hands, please – umyj ręce

Dry your hands, please – wytrzyj ręce

Brush you teeth, please – umyj zęby

Go to the toilet, please – idź do toalety

How are you today? – Jak się dzisiaj masz?

Fine, thank you – dobrze, dziękuję

Here you are – proszę, masz

Thank you – dziękuję

You are welcome – nie ma za co

Sorry – przepraszam

That’s fine – nie ma za co

Sit down, please – usiądź

Stand up, please – wstań

Be quiet, please – bądźcie cicho

Attention please – proszę o uwagę

Silence please – proszę o ciszę

Come here, please – podejdź proszę

Colour it in -pokoloruj

Match – połącz

Look – popatrz

Look at the picture, please – popatrz na obrazek

Listen – posłuchaj

Listen to a song – posłuchaj piosenki

Say it loud,please – powiedz głośno

Repeat, plesae – powtórz

Repeat after me, please – powtórz za mną

Try again – spróbuj jeszcze raz

Sit on the carpet, please – usiądź na dywanie

Sit at the table, please – usiądź przy stole

Sit in the circle, please– usiądź w kole

Stand in rows, please – ustawcie się w rzędzie

Take your books – weźcie swoje książki

Cut it out, please – wytnij

Close your books, please – zamknijcie książki

Let’s sing – zaśpiewajmy

Good/ well done/good job – dobrze

Very good – bardzo dobrze

Excellent – świetnie

Time for breakfast – czas na śniadanie

Time for lunch – czas na obiad

Time for a snack – czas na podwieczorek

Time for rest – czas na leżakowanie

Would you like to have some more… – czy chciałbyś więcej…

Today we have… – dzisiaj mamy…

Enjoy your meal – smacznego

Dodatkowo nasze projekty to:

Projekt polega na stworzeniu przez dzieci kroniki naszej grupy. Ich zadaniem będzie sporządzanie razem z nauczycielem krótkich notatek z bieżących wydarzeń z życia naszej grupy takich jak imprezy przedszkolne, wycieczki czy urodziny członków naszej grupy w języku angielskim i umieszczanie ich w naszej kronice.

Cele projektu:

– dziecko potrafi opisać wydarzenia w których uczestniczy

– zna nazwy miesięcy i dni tygodnia

– potrafi nazwać rzeczy, wydarzenia i osoby, które napotyka w życiu przedszkolnym

Cel główny projektu:

Uwrażliwienie dzieci na język angielski poprzez osłuchanie się z nim oraz rozwijanie czytelnictwa poprzez zapoznanie z wybraną dziecięcą literaturą anglojęzyczną.

Cele szczegółowe:

• uatrakcyjnienie zajęć języka angielskiego w przedszkolu,
• poszerzenie oferty edukacyjnej przedszkola,
• motywowanie i budowanie pozytywnego stosunku do języka angielskiego,
• poznanie i utrwalanie podstawowych słów i zwrotów w języku angielskim dotyczących poszczególnych zakresów tematycznych,
• rozwijanie u dzieci i ich rodziców zainteresowania kulturą i dziecięcą literaturą anglojęzyczną.

Realizowane tematy:

  1. Wrzesień – „The very hungry Caterpillar” (dni tygodnia, owoce)
  2. Październik – „From head to toe” (zwierzęta, części ciała)
  3. Listopad – „The Tiny Seed” (pory roku, przyroda)
  4. Grudzień – „Dream Snow” (liczby, zwierzęta)
  5. Styczeń – „The mixed-up Chameleon” (kolory, przyroda, zwierzęta)
  6. Luty – „Chicka Chicka Boom Boom” (literki)
  7. Marzec – „Little boy with a big horn” (instrumenty muzyczne, przymiotniki)
  8. Kwiecień – „Giraffes can’t dance” (zwierzęta, tańce, uczucia)
  9. Maj – „Brown Bear, Brown Bear, what do you see?” (zwierzęta, kolory)
  10. Czerwiec – „Today is Monday” (dni tygodnia, jedzenie)

Opracowała: Marta Cielecka

Cele ogólne :

  • Zapoznanie z angielskimi piosenkami
  • Nauka wybranych słówek 
  • Ćwiczenie koordynacji słuchowo-ruchowej
  • Umuzykalnienie w języku angielskim
  • Doskonalenie słuchu 
  • Kształtowanie poczucia rytmu
  • Rozwijanie koncentracji

Realizowane tematy:

Wrzesień: The wheels on the bus (budowa autobusu) , If you’re happy (emocje)

Październik: Walking Walking ,We all fall down (poruszanie się) 

Listopad: Freeze Dance ( party) ,Old MacDonald Had a Farm (wieś)

Grudzień: Jingle bells (atrakcje zimowe) ,I’m a litlle snowman (zima)

Styczeń: Twinkle, Twinkle Little Star (kosmos/niebo ) , Itsy Bitsy Spider (pogoda)

Luty: One little finger (liczebniki)  , Follow me (gimnastyka)

Marzec : Hide and seek (zabawa) , Put on your shoes (ubrania)

Kwiecień : London Bridge Is Falling Down(angielski most/ budowa mostu) ,Head and Shoulders (części ciała)

Maj: Finger family( rodzina) , Paas the Beanbag (zabawa)Czerwiec :If you happy and you know it (emocje i części ciała), Do you like a broccoli ice cream ? (jedzenie)

Dowiedz się więcej o naszej ofercie pod linkiem: Oferta w Przedszkolu Językowym Świat Odkrywców.

Doskonałe
Świat Odkrwyców - Niepubliczne przedszkole językowe
4.95
star star star star star-outline
Na podstawie 21 opiniiinformation-circle-outline
Zobacz więcej opinii
Milena  (14 lutego 2024) 
google-logoZweryfikowana
livekid-logo

star star star star star
Drugi dzień z rzędu Tomek wszedł sam, bez płaczu do przedszkola. Bardzo dziękuję za wszystkie akcje machania przez okno oraz okrzyków powitalnych, specjalnie przydzielane zadania dla "asystenta" i wszelkie inne pomysły, które przyniosły świetny rezultat 😍 Aż mnie samej przyjemnie się do Was idzie 😃 Pozdrawiam wiosennie!
Tomasz  (21 października 2021) 
google-logoZweryfikowana
facebook-logo

star star star star star
Super przedszkole. Z punktu widzenia naszego synka Świat Odkrywców to przytulne i bezpieczne miejsce, w którym ukochane „Ciocie” dbają o to żeby dzieci czuły się jak w drugim domu. Z punktu widzenia rodziców to miejsce, które zapewnia dziecku rozwój poprzez bardzo urozmaicony plan zajęć i fachową kadrę. Warto zaufać dyrekcji i pedagogom i współpracując razem cieszyć się z prawidłowego rozwoju dziecka. Nasz synek spędził tu pięć cudownych lat i świetnie przygotowany rozpoczął przygodę pierwszoklasisty. Dziękujemy.